× Poštovani kupci, pre nego što krenete kod nas zbog određenog artikla molimo Vas da nas pozovete i pitate da li je proizvod dostupan, ili nam pišite.
Lager se menja iz dana u dan jer nismo klasnična online prodavnica vec imamo prodajno mesto.

Partizanske avijacije 24, Bežanijska Kosa 063/264-204

Reklamacije

SVE REKLAMACIJE PRIMAMO U SKLADU SA NOVIM ZAKONOM O ZAŠTITI POTROŠAČA, KOJI JE POČEO SA PRIMENOM 22. SEPTEMBRA 2014. GODINE.

KOD NAS KUPUJTE SLOBODNO I BEZ STRAHA, JER NAMA JE VAŠA SIGURNOST I ZADOVOLJSTVO NA PRVOM MESTU!!!

Prilikom preuzimanja pošiljke, molimo Vas da u prisustvu kurira vizuelno proverite svaki paket. Ukoliko na njemu ima vidnih oštećenja u obliku pocepanih delova ili nagnječenja, pošiljku ne bi trebalo da preuzmete. Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili:

  • Da ste dobili proizvod koji niste poručili a nalazi se na računu
  • Da ste dobili proizvod koji niste poručili a ne nalazi se na računu
  • Da niste dobili proizviod koji ste poručili a nalazi se na računu
  • Da ste dobili proizvod kome je istekao rok trajanja
  • Da ste dobli proizvod koji je oštećen
  • Da ste dobili proizvod koji ne rad
molimo Vas da nas obavestite o neispravnosti pošiljke 24h od prijema telefonskim ili putem mail-a.

Ako niste u mogućnosti da nas obavestite u ovom roku, obavestite nas što pre budete mogli.

U takvim slučajevima ćemo rešiti problem u Vašu korist u najkraćem mogućem roku i u dogovoru sa Vama.

U slučaju defekta obavezujemo se da Vam proizvod zamenimo, a sve troškove zamene snosi YASTOYS doo. Potrebno je da proizvod vratite u originalnom pakovanju. Ukoliko je defekt nastao kao posledica Vaše neodgovarajuće upotrebe nismo u mogućnosti da prihvatimo reklamaciju.

Ukoliko nakon određenog vremena korišćenja, proizvod prestane sa radom u garantnom roku, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, molimo Vas da nas kontaktirate.

YASTOYS doo će Vam u najkraćem roku, a u okviru zakonske procedure, zameniti proizvod sa novim ili izvršiti povraćaj novca.

VAŠ PREDRAČUN KOJI STE DOBILI OD NAS PUTEM E-MAILA, JE VALIDAN I DOVOLJAN KAO DOKUMENT KOJI POTVRĐUJE VAŠU KUPOVINU I OD TOG DATUMA TEČE ZAKONSKI ROK ZA REKLAMACIJU.

NAMA JE ZADOVOLJSTVO KUPCA, A PRVENSTVENO DECE, NA PRVOM MESTU I NIJEDAN PROBLEM NIJE NEREŠIV!

Zakon o zaštiti potrošača možete u celini pogledati ovde.